ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის ბუკლეტის ჩეკლისტი
ბუკლეტი უნდა შესრულდეს ამ კრიტერიუმების მოთხოვნით.
აღვწერე, როგორ დავთესე მარცვალი.
| ||
აღვწერე, როგორ გამოიყურება ჩემი მცენარე.
| ||
აღვწერე, რა ზომისაა ჩემი აღმონაცენი .
| ||
აღვწერე, რის დახმარებით ვითარდება მცენარე.
| ||
სულ მცირე, ორი საინტერესო ფაქტი მოვიყვანე ჩემი მცენარის შესახებ.
| ||
დავწერე, რით გვანან და რით განვსხვავდებიან მცენარეები.
| ||
ჩემი მცენარის სურათი დავამატე კომპიუტერიდან.
| ||
ცხრილში შევიტანი მცენარეებზე შეგროვილი მონაცემები.
| ||
ყველაფერი გავაკეთე, რაც შემეძლო.
|
კრიტერიუმების ჩამონათვალი მცენარეების ბროშურისთვის
სახელი __________
კარგია! არ ვარგა!ბუკლეტი უნდა შესრულდეს ამ კრიტერიუმების მოთხოვნით.
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის ბუკლეტის ჩეკლისტი- სიმინდი.
აღვწერე, როგორ დავთესე მარცვალი.
|
|
|
აღვწერე, როგორ გამოიყურება ჩემი მცენარე.
|
|
|
აღვწერე, რა ზომისაა ჩემი აღმონაცენი
.
|
|
|
აღვწერე, რის დახმარებით ვითარდება მცენარე.
|
|
|
სულ მცირე,
ორი საინტერესო ფაქტი მოვიყვანე ჩემი მცენარის შესახებ.
|
|
|
დავწერე, რით გვანან და რით განვსხვავდებიან მცენარეები.
|
|
|
ჩემი მცენარის სურათი დავამატე კომპიუტერიდან.
|
|
|
ცხრილში შევიტანი მცენარეებზე შეგროვილი მონაცემები.
|
|
|
ყველაფერი გავაკეთე,
რაც შემეძლო.
|
|
კრიტერიუმების ჩამონათვალი მცენარეების ბროშურისთვის
ჯგუფი I - სიმინდი.
კარგია! არ ვარგა!
ბუკლეტი უნდა შესრულდეს ამ კრიტერიუმების მოთხოვნით.
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის ბუკლეტის ჩეკლისტი- გოგრა.
აღვწერე, როგორ დავთესე მარცვალი.
|
|
|
აღვწერე, როგორ გამოიყურება ჩემი მცენარე.
|
|
|
აღვწერე, რა ზომისაა ჩემი აღმონაცენი
.
|
|
|
აღვწერე, რის დახმარებით ვითარდება მცენარე.
|
|
|
სულ მცირე,
ორი საინტერესო ფაქტი მოვიყვანე ჩემი მცენარის შესახებ.
|
|
|
დავწერე, რით გვანან და რით განვსხვავდებიან მცენარეები.
|
|
|
ჩემი მცენარის სურათი დავამატე კომპიუტერიდან.
|
|
|
ცხრილში შევიტანი მცენარეებზე შეგროვილი მონაცემები.
|
|
|
ყველაფერი გავაკეთე,
რაც შემეძლო.
|
|
კრიტერიუმების ჩამონათვალი მცენარეების ბროშურისთვის
ჯგუფი IV - გოგრა
კარგია! არ ვარგა!
ბუკლეტი უნდა შესრულდეს ამ კრიტერიუმების მოთხოვნით.
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის ბუკლეტის ჩეკლისტი-ლობიო.
აღვწერე, როგორ დავთესე მარცვალი.
|
|
|
აღვწერე, როგორ გამოიყურება ჩემი მცენარე.
|
|
|
აღვწერე, რა ზომისაა ჩემი აღმონაცენი
.
|
|
|
აღვწერე, რის დახმარებით ვითარდება მცენარე.
|
|
|
სულ მცირე,
ორი საინტერესო ფაქტი მოვიყვანე ჩემი მცენარის შესახებ.
|
|
|
დავწერე, რით გვანან და რით განვსხვავდებიან მცენარეები.
|
|
|
ჩემი მცენარის სურათი დავამატე კომპიუტერიდან.
|
|
|
ცხრილში შევიტანი მცენარეებზე შეგროვილი მონაცემები.
|
|
|
ყველაფერი გავაკეთე,
რაც შემეძლო.
|
|
კრიტერიუმების ჩამონათვალი მცენარეების ბროშურისთვის
ჯგუფი Ш -ლობიო
კარგია! არ ვარგა!
ბუკლეტი უნდა შესრულდეს ამ კრიტერიუმების მოთხოვნით.
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის ბუკლეტის ჩეკლისტი- ქერი.
აღვწერე, როგორ დავთესე მარცვალი.
|
|
|
აღვწერე, როგორ გამოიყურება ჩემი მცენარე.
|
|
|
აღვწერე, რა ზომისაა ჩემი აღმონაცენი
.
|
|
|
აღვწერე, რის დახმარებით ვითარდება მცენარე.
|
|
|
სულ მცირე,
ორი საინტერესო ფაქტი მოვიყვანე ჩემი მცენარის შესახებ.
|
|
|
დავწერე, რით გვანან და რით განვსხვავდებიან მცენარეები.
|
|
|
ჩემი მცენარის სურათი დავამატე კომპიუტერიდან.
|
|
|
ცხრილში შევიტანი მცენარეებზე შეგროვილი მონაცემები.
|
|
|
ყველაფერი გავაკეთე,
რაც შემეძლო.
|
|
კრიტერიუმების ჩამონათვალი მცენარეების ბროშურისთვის
ჯგუფი II - ქერი
კარგია! არ ვარგა!
ბუკლეტი უნდა შესრულდეს ამ კრიტერიუმების მოთხოვნით.
No comments:
Post a Comment