ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის პრეზენტაციის შეფასების სქემა- ქერი.
შინაარსი
|
3
შესანიშნავი
|
2
კარგი
|
1
გასაუმჯობესებელი
|
შენიშვნები
|
პროექტის ყველა ნაწილს ვასრულებ.
|
` X
|
|||
ხორბლის ზოგად თავისებურებებს აღვწერ (როგორც კულტურულ მცენარეს ,განვითარებას და მისთვის საჭირო ნივთიერებებს განვითარებისათვის).
|
X
|
|||
ერთმანეთს ვუკავშირებ სხვადასხვა მარცვლეულის ნარგავების პრინციპებს.
|
X
|
|||
ვწერ მცენარის გადმოსახედიდან/თვალთახედვით.
|
X
|
|||
აღვწერ მცენარის სასიცოცხლო ციკლის ჯაჭვს და მის სარგებლინობას.
|
X
|
|||
ვპასუხობ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს.
|
X
|
|||
თვალსაჩინოება
|
X
|
|||
ჩემი მასალის ასახსნელად ვიყენებ სურათებსა და ცხრილს.
|
X
|
|||
მცენარეების სხვა სახეობებთან შესადარებლად ვიყენებ გრაფიკულ გამოსახულებას.
|
X
|
|||
მეტყველება
|
||||
პრეზენტაციის ჩატარებამდე ვემზადები.
|
X
|
|||
ნელა და გარკვევით ვსაუბრობ.
|
X
|
|||
პრეზენტაციის დროს თავდაჯერებული ვარ.
|
X
|
|||
გამართულად ვმეტყველებ.
|
X
|
|||
ვხსნი ჩემი ნახატის მნიშვნელობას.
|
X
|
|||
ვპასუხობ შეკითხვებს.
|
X
|
|||
წერა
|
||||
სწორ ფორმატს ვიყენებ.
|
X
|
|||
თანმიმდევრულად გადმოვცემ ინფორმაციას.
|
X
|
|||
ჩემი მოსაზრებები შეუფერხებლად გადადის ერთი თემიდან მეორეზე.
|
X
|
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის პრეზენტაციის შეფასების სქემა- სიმინდი.
შინაარსი
|
3
შესანიშნავი
|
2
კარგი
|
1
გასაუმჯობესებელი
|
შენიშვნები
|
პროექტის ყველა ნაწილს ვასრულებ.
|
` X
|
|||
ხორბლის ზოგად თავისებურებებს აღვწერ (როგორც კულტურულ მცენარეს ,განვითარებას და მისთვის საჭირო ნივთიერებებს განვითარებისათვის).
|
X
|
|||
ერთმანეთს ვუკავშირებ სხვადასხვა მარცვლეულის ნარგავების პრინციპებს.
|
X
|
|||
ვწერ მცენარის გადმოსახედიდან/თვალთახედვით.
|
X
|
|||
აღვწერ მცენარის სასიცოცხლო ციკლის ჯაჭვს და მის სარგებლინობას.
|
X
|
|||
ვპასუხობ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს.
|
X
|
|||
თვალსაჩინოება
|
X
|
|||
ჩემი მასალის ასახსნელად ვიყენებ სურათებსა და ცხრილს.
|
X
|
|||
მცენარეების სხვა სახეობებთან შესადარებლად ვიყენებ გრაფიკულ გამოსახულებას.
|
X
|
|||
მეტყველება
|
||||
პრეზენტაციის ჩატარებამდე ვემზადები.
|
X
|
|||
ნელა და გარკვევით ვსაუბრობ.
|
X
|
|||
პრეზენტაციის დროს თავდაჯერებული ვარ.
|
X
|
|||
გამართულად ვმეტყველებ.
|
X
|
|||
ვხსნი ჩემი ნახატის მნიშვნელობას.
|
X
|
|||
ვპასუხობ შეკითხვებს.
|
X
|
|||
წერა
|
||||
სწორ ფორმატს ვიყენებ.
|
X
|
|||
თანმიმდევრულად გადმოვცემ ინფორმაციას.
|
X
|
|||
ჩემი მოსაზრებები შეუფერხებლად გადადის ერთი თემიდან მეორეზე.
|
X
|
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის პრეზენტაციის შეფასების სქემა- ლობიო.
შინაარსი
|
3
შესანიშნავი
|
2
კარგი
|
1
გასაუმჯობესებელი
|
შენიშვნები
|
პროექტის ყველა ნაწილს ვასრულებ.
|
` X
|
|||
ხორბლის ზოგად თავისებურებებს აღვწერ (როგორც კულტურულ მცენარეს ,განვითარებას და მისთვის საჭირო ნივთიერებებს განვითარებისათვის).
|
X
|
|||
ერთმანეთს ვუკავშირებ სხვადასხვა მარცვლეულის ნარგავების პრინციპებს.
|
X
|
|||
ვწერ მცენარის გადმოსახედიდან/თვალთახედვით.
|
X
|
|||
აღვწერ მცენარის სასიცოცხლო ციკლის ჯაჭვს და მის სარგებლინობას.
|
X
|
|||
ვპასუხობ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს.
|
X
|
|||
თვალსაჩინოება
|
X
|
|||
ჩემი მასალის ასახსნელად ვიყენებ სურათებსა და ცხრილს.
|
X
|
|||
მცენარეების სხვა სახეობებთან შესადარებლად ვიყენებ გრაფიკულ გამოსახულებას.
|
X
|
|||
მეტყველება
|
||||
პრეზენტაციის ჩატარებამდე ვემზადები.
|
X
|
|||
ნელა და გარკვევით ვსაუბრობ.
|
X
|
|||
პრეზენტაციის დროს თავდაჯერებული ვარ.
|
X
|
|||
გამართულად ვმეტყველებ.
|
X
|
|||
ვხსნი ჩემი ნახატის მნიშვნელობას.
|
X
|
|||
ვპასუხობ შეკითხვებს.
|
X
|
|||
წერა
|
||||
სწორ ფორმატს ვიყენებ.
|
X
|
|||
თანმიმდევრულად გადმოვცემ ინფორმაციას.
|
X
|
|||
ჩემი მოსაზრებები შეუფერხებლად გადადის ერთი თემიდან მეორეზე.
|
X
|
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის პრეზენტაციის შეფასების სქემა- გოგრა
შინაარსი
|
3
შესანიშნავი
|
2
კარგი
|
1
გასაუმჯობესებელი
|
შენიშვნები
|
პროექტის ყველა ნაწილს ვასრულებ.
|
` X
|
|||
ხორბლის ზოგად თავისებურებებს აღვწერ (როგორც კულტურულ მცენარეს ,განვითარებას და მისთვის საჭირო ნივთიერებებს განვითარებისათვის).
|
X
|
|||
ერთმანეთს ვუკავშირებ სხვადასხვა მარცვლეულის ნარგავების პრინციპებს.
|
X
|
|||
ვწერ მცენარის გადმოსახედიდან/თვალთახედვით.
|
X
|
|||
აღვწერ მცენარის სასიცოცხლო ციკლის ჯაჭვს და მის სარგებლინობას.
|
X
|
|||
ვპასუხობ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს.
|
X
|
|||
თვალსაჩინოება
|
X
|
|||
ჩემი მასალის ასახსნელად ვიყენებ სურათებსა და ცხრილს.
|
X
|
|||
მცენარეების სხვა სახეობებთან შესადარებლად ვიყენებ გრაფიკულ გამოსახულებას.
|
X
|
|||
მეტყველება
|
||||
პრეზენტაციის ჩატარებამდე ვემზადები.
|
X
|
|||
ნელა და გარკვევით ვსაუბრობ.
|
X
|
|||
პრეზენტაციის დროს თავდაჯერებული ვარ.
|
X
|
|||
გამართულად ვმეტყველებ.
|
X
|
|||
ვხსნი ჩემი ნახატის მნიშვნელობას.
|
X
|
|||
ვპასუხობ შეკითხვებს.
|
X
|
|||
წერა
|
||||
სწორ ფორმატს ვიყენებ.
|
X
|
|||
თანმიმდევრულად გადმოვცემ ინფორმაციას.
|
X
|
|||
ჩემი მოსაზრებები შეუფერხებლად გადადის ერთი თემიდან მეორეზე.
|
X
|
No comments:
Post a Comment