Friday, December 7, 2018

პროექტის შეფასების სქემა ჯგუფების მიხედვით.


ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის პრეზენტაციის შეფასების სქემა- ქერი.



შინაარსი
3

შესანიშნავი
2

კარგი
1

გასაუმჯობესებელი


შენიშვნები
პროექტის ყველა ნაწილს ვასრულებ.
`                   X
ხორბლის ზოგად თავისებურებებს აღვწერ (როგორც კულტურულ მცენარეს ,განვითარებას და მისთვის საჭირო ნივთიერებებს განვითარებისათვის).


X
ერთმანეთს ვუკავშირებ სხვადასხვა მარცვლეულის ნარგავების  პრინციპებს.
X
ვწერ მცენარის გადმოსახედიდან/თვალთახედვით.
X
აღვწერ მცენარის სასიცოცხლო ციკლის  ჯაჭვს და მის სარგებლინობას.
X
ვპასუხობ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს.
X
თვალსაჩინოება
X
ჩემი მასალის ასახსნელად ვიყენებ სურათებსა და ცხრილს.
X
მცენარეების სხვა სახეობებთან შესადარებლად ვიყენებ გრაფიკულ გამოსახულებას.
X
მეტყველება
პრეზენტაციის ჩატარებამდე ვემზადები.
X
ნელა და გარკვევით ვსაუბრობ.
X
პრეზენტაციის დროს თავდაჯერებული ვარ.
X
გამართულად ვმეტყველებ.
X
ვხსნი ჩემი ნახატის მნიშვნელობას.
X
ვპასუხობ შეკითხვებს.
X
წერა
სწორ ფორმატს ვიყენებ.
X
თანმიმდევრულად გადმოვცემ ინფორმაციას.
X
ჩემი მოსაზრებები შეუფერხებლად გადადის ერთი თემიდან მეორეზე.
X
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის პრეზენტაციის შეფასების სქემა- სიმინდი.



შინაარსი
3

შესანიშნავი
2

კარგი
1

გასაუმჯობესებელი


შენიშვნები
პროექტის ყველა ნაწილს ვასრულებ.
`                   X
ხორბლის ზოგად თავისებურებებს აღვწერ (როგორც კულტურულ მცენარეს ,განვითარებას და მისთვის საჭირო ნივთიერებებს განვითარებისათვის).


X
ერთმანეთს ვუკავშირებ სხვადასხვა მარცვლეულის ნარგავების  პრინციპებს.
X
ვწერ მცენარის გადმოსახედიდან/თვალთახედვით.
X
აღვწერ მცენარის სასიცოცხლო ციკლის  ჯაჭვს და მის სარგებლინობას.
X
ვპასუხობ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს.
X
თვალსაჩინოება
X
ჩემი მასალის ასახსნელად ვიყენებ სურათებსა და ცხრილს.
X
მცენარეების სხვა სახეობებთან შესადარებლად ვიყენებ გრაფიკულ გამოსახულებას.
X
მეტყველება
პრეზენტაციის ჩატარებამდე ვემზადები.
X
ნელა და გარკვევით ვსაუბრობ.
X
პრეზენტაციის დროს თავდაჯერებული ვარ.
X
გამართულად ვმეტყველებ.
X
ვხსნი ჩემი ნახატის მნიშვნელობას.
X
ვპასუხობ შეკითხვებს.
X
წერა
სწორ ფორმატს ვიყენებ.
X
თანმიმდევრულად გადმოვცემ ინფორმაციას.
X
ჩემი მოსაზრებები შეუფერხებლად გადადის ერთი თემიდან მეორეზე.
X
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის პრეზენტაციის შეფასების სქემა- ლობიო.



შინაარსი
3

შესანიშნავი
2

კარგი
1

გასაუმჯობესებელი


შენიშვნები
პროექტის ყველა ნაწილს ვასრულებ.
`                   X
ხორბლის ზოგად თავისებურებებს აღვწერ (როგორც კულტურულ მცენარეს ,განვითარებას და მისთვის საჭირო ნივთიერებებს განვითარებისათვის).


X
ერთმანეთს ვუკავშირებ სხვადასხვა მარცვლეულის ნარგავების  პრინციპებს.
X
ვწერ მცენარის გადმოსახედიდან/თვალთახედვით.
X
აღვწერ მცენარის სასიცოცხლო ციკლის  ჯაჭვს და მის სარგებლინობას.
X
ვპასუხობ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს.
X
თვალსაჩინოება
X
ჩემი მასალის ასახსნელად ვიყენებ სურათებსა და ცხრილს.
X
მცენარეების სხვა სახეობებთან შესადარებლად ვიყენებ გრაფიკულ გამოსახულებას.
X
მეტყველება
პრეზენტაციის ჩატარებამდე ვემზადები.
X
ნელა და გარკვევით ვსაუბრობ.
X
პრეზენტაციის დროს თავდაჯერებული ვარ.
X
გამართულად ვმეტყველებ.
X
ვხსნი ჩემი ნახატის მნიშვნელობას.
X
ვპასუხობ შეკითხვებს.
X
წერა
სწორ ფორმატს ვიყენებ.
X
თანმიმდევრულად გადმოვცემ ინფორმაციას.
X
ჩემი მოსაზრებები შეუფერხებლად გადადის ერთი თემიდან მეორეზე.
X
ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის პრეზენტაციის შეფასების სქემა- გოგრა



შინაარსი
3

შესანიშნავი
2

კარგი
1

გასაუმჯობესებელი


შენიშვნები
პროექტის ყველა ნაწილს ვასრულებ.
`                   X
ხორბლის ზოგად თავისებურებებს აღვწერ (როგორც კულტურულ მცენარეს ,განვითარებას და მისთვის საჭირო ნივთიერებებს განვითარებისათვის).


X
ერთმანეთს ვუკავშირებ სხვადასხვა მარცვლეულის ნარგავების  პრინციპებს.
X
ვწერ მცენარის გადმოსახედიდან/თვალთახედვით.
X
აღვწერ მცენარის სასიცოცხლო ციკლის  ჯაჭვს და მის სარგებლინობას.
X
ვპასუხობ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს.
X
თვალსაჩინოება
X
ჩემი მასალის ასახსნელად ვიყენებ სურათებსა და ცხრილს.
X
მცენარეების სხვა სახეობებთან შესადარებლად ვიყენებ გრაფიკულ გამოსახულებას.
X
მეტყველება
პრეზენტაციის ჩატარებამდე ვემზადები.
X
ნელა და გარკვევით ვსაუბრობ.
X
პრეზენტაციის დროს თავდაჯერებული ვარ.
X
გამართულად ვმეტყველებ.
X
ვხსნი ჩემი ნახატის მნიშვნელობას.
X
ვპასუხობ შეკითხვებს.
X
წერა
სწორ ფორმატს ვიყენებ.
X
თანმიმდევრულად გადმოვცემ ინფორმაციას.
X
ჩემი მოსაზრებები შეუფერხებლად გადადის ერთი თემიდან მეორეზე.
X

No comments:

Post a Comment

კედლის გაზეთი

მოსწავლეებმა გააკეთეს კედლის გაზეთი პროექტისათვის შექმნილ მონაცემებით და ჩანახატებით, რომელიც თავალსაჩინოებისთვის გავაკარით კედელზე. ...